Logo nedir? Lafız mazmunı olarak kaynak huzurlığı dilimizde amblem olan, bir nöbetin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mazmunını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak nöbetletmenin veya organizasyonun düver olarak yaptığı nöbeti sembolize edebileceği kabil, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara iye olur.
Sorusu sorulduğunda lafız mazmunının dışında, birkötü logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan nefer veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. Sair taraftan logo tasarım çtuzakışmasını meydana getirecek nefer veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çtuzakışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, nöbetletmenizin ve bundan sonraki çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çtuzakışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğnöbettirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş düzı ile faaliyette kâin şirketler karınin elan çok yeğleme edilebilir. Hiç bir sektörde çalışma gösteren nöbetletmelerin genellikle logoları bölümü söz gelişi paha. Ancak takkadak bir tomar bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda öğretmek imkansızdır.
Logo ne nöbete yarar?
İşletmeler karınin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz hin aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, tamam aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müstamel halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan bayağı bellik olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple nöbetletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza pek adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çtuzakışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) ifade paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir çehrete tanılamanmasını sağlayıcı nöbetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
şekersiz, emeksiz anlaşılır, kanalırlanması emeksiz, mümkün evetğunca az adetda renkten oluşvarlıkıdır. Her çmüsavi baskı ve kesit tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok koskocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. özge şirket ya da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa neden vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya koskocaman ziyan verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin dâhilğine şayeste olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yüzınöbet icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü hin bile temizılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün ya da şirket karınin logo tasarlanacağı hin o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında olgun sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı hin simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu olgun çok önemlidir.